RETUR
Registrer din retur HER
Retur og angrerett
 
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger returskjema, som må benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes i retur i sin originale emballasje.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at øredobber, strømpebukser, undertøy o.l ikke kan returneres/byttes.
 
Ofte stilte spørsmål
1. Salgsprisen dukker ikke opp når jeg shopper på salg?
Ta kontakt med butikken på mail kundeservice@infinityshop.no - Da er det en oppdatering av varen som trengs. 

2. Går det an å returnere i butikk når jeg kjøpte på nett? 
Ja, det kan du! Ta gjerne med ordrebekreftelsen og lever inn på enten Lagunen, Galleriet eller Horisont. 

3. Går det an å få pengene tilbake når man kjøper på nett?
Ja, det gjør det! Om du returnerer innen 14 dager etter du har mottatt din bestilling kan du få pengene igjen.

4. Hvor lang er angreretten på nett? 
Det er angrerett i 14 dager når man handler på nett, fra man mottar varen. 

5. Gjelder angrerett også på salgsvarer, når de er kjøpt på nett? 
Angreretten gjelder også på salgsvarer ved nettbestilling. 

6. Hvilken adresse kan man sende returen til? 
Returen kan sendes til følgende adresse: 
INFINITY NORGE AS 
Hardangerveien 21, bygg 5B 
5224 Nesttun
7. Jeg har ikke mottatt returetikett, kan dere sende meg denne? 
Vedlagt din bestilling finner du en ferdig utfylt returlapp som du fester godt synlig utenpå returpakken. Lever returpakken til nærmeste posten/bring utleveringssted. Merk at pakken ikke kan leveres til postnord eller andre transportører. 
Ved bruk av den ferdig utfylte returlappen som følger ved pakken din, trekkes du kun 80kr i portokostnader ved retur. Dersom det mangler returlapp i din pakke kan du enkelt kontakte kundeservice@infinityshop.no og få tilsendt dette per mail.
8. Jeg har returnert mine varer. Hva skal jeg betale?
Når din retur er registrert hos oss, skal du selvfølgelig ikke betale for varene du har returnert. Du må kun betale de varene du har beholdt, samt returporto (80,-) om du benytter deg av den vedlagte returseddelen.
Ved andre spørsmål, send oss en mail på kundeservice@infinityshop.no, eller ring oss på 944 48 579.
9. Retur ved hjemelevering
Ønsker du å returnere en vare som er levert til deg ved hjemlevering må dette gjøres i en av våre fysiske butikker. Vi tilbyr ikke returseddel per post til kunder som velger leveringsalternativet hjemlevering eller Hent i butikk.
10. Behandlingstid retur

Beregn 14 normale virkedager på å behandle din retur, fra dagen du leverte inn forsendelsen. Vi behandler alle returer fortløpende, men en liten behandlingstid må påregnes. Transporten fra deg til oss kan variere, og om du ønsker å vite om din forsendelse er kvittert utlevert hos oss, kan du søke opp dette på bring.no med sporingsnummeret fra etiketten.

Du får kun en refusjonskvittering fra oss når din retur er ferdig prosessert. Om du ikke har fått din refusjonskvittering innen 14 normale virkedager må du gjerne kontakte oss for en oppdatert status.

 

 

INFINITY FAIR USE POLICY
For å shoppe på Infinityshop.no, må du:
Ha som intensjon å beholde produktene du bestiller. At du har en intensjon om å beholde produktene du bestiller hindrer deg ikke i å bruke din angrerett. Du beholder alltid din angrerett i samsvar med våre kjøpsvilkår.
● Ikke fremstille deg selv uriktig eller feilaktig.
● Ikke anvende utilbørlig press eller true vårt personale i forbindelse med kjøp eller retur eller i kontakt med vår kundeservice.
● Ikke forsøke å begå svindel eller på annen måte handle med hensikt om å bryte gjeldende lover.
Oppførsel som kan bli ansett å bryte vår Fair Use policy er, for eksempel:
Overdrevent og uvanlig kjøp- og returoppførsel, som indikerer at kunden tidligere ikke har hatt intensjon om å beholde bestilte produkter.
● Å kjøpe produkter for å fotografere dem i virksomhet og deretter uriktig returnere produktene med referanse til angreretten som kun gjelder forbrukere.
● Forsøk på svindel med formål om å få bonuspoeng eller ved å misbruke rabattkoder, gaver, tilbud eller oppfordre/bidra til falsk bestilling for å få kompensasjon fra oss.
Infinity har rett til å avslå en ordre dersom vi mistenker at du bryter vår FairUse Policy. Infinity selger kun til forbrukere og bindende kjøp er kun inngått når du mottar den endelige forsendelsesbekreftelse fra oss.
Infinity kan avslå bestillinger fra kunder, når vi har rimelig grunn til å mistenke at kunden bryter vår Fair Use Policy.
 
Hvis vi har rimelige grunner til å mistenke at du bryter vår Fair Use policy, vil vi etterstrebe og gjøre vurderingen så rettferdig og presis som mulig. Du har alltid rett til å be om at vi revurderer vår vurdering ved å kontakte oss på e-post eller telefon.