Frakt

MENY

Sending og levering

Levering av varer fra

infinityshop.no anses som gjennomført når kunden har fått varen utlevert. Varene skal sendes innenfor maksimalt 5 dager etter at bestillingen er registrert. Sending skjer først etter at du som kunde har mottatt en bekreftelse på at bestillingen din er akseptert. Levering skal normalt skje innenfor 1-5 virkedager etter at bestillingen er akseptert og innlevert hos Posten eller annen transportør. Varene sendes med Posten Norge/BRING, Postnord, Helthjem eller andre fraktleverandører i Norge, og kan ankomme postkontor, Mypack-utleveringssted, post-i-butikk eller direkte i din postkasse. Dette er avhengig av fraktmetode og fraktleverandør.

infinityshop.no står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.

Dersom butikken du bestiller fra er lokalisert i annet land enn Norge kan det tilkomme øvrige avgifter i form av tollklareringsgebyr eller MVA. Du finner alltid informasjon om hvilken butikk som leverer varen under varebeskrivelsen når du har klikket deg inn på denne, på samme side som du kan legge varen i din shoppingbag.

Du er selv ansvarlig for at kunde- og leveringsopplysningene du har oppgitt er korrekte, og vi anbefaler at du alltid kontrollerer disse etter gjennomført bestilling. Dersom du skulle oppdage feil i opplysningene dine ber vi om at du gir oss beskjed om dette, så snart som mulig, per telefon + 47 458 44 907 (på virkedager mellom 09.00 og 17.00). Eventuelle feillevranser/bortkomne pakker vil, ved feil opplysninger, være kundens ansvar.

Dersom du mot formodning ikke skulle ha mottatt bestillingen din innen 10 virkedager etter at den er bestilt, ber vi deg ta kontakt med kundeservice (kontakt@infinityshop.no), eller direkte med den butikken du har handlet hos. Dersom du mot formodning ikke skulle motta varene dine får du selvsagt refundert det du har betalt. Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering vil du ha beløpet refundert senest innen 14 virkedager.

Risikoen for varen(e)

Risikoen for varer overgår til kjøper når angreretten, etter 14 dager fra mottagelsen, er utløpt. Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den bevarer kunden angreretten om skaden ikke skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side. Vi anbefaler at du beholder originalemballasjen da varen ved en eventuell reklamasjon, eller ved skade, anbefales å leveres tilbake i original innpakning.